För lite tid

Ber om ursäkt för fruktansvärt dålig uppdatering. Anledningen är att jag har haft väldigt mycket nu med tupperware eftersom jag är precis i startskottet. Har även jobbat en del med mitt "riktiga" jobb osv. Och all den lediga tiden går istortsätt åt att plugga inför körkortet.

Riskettan 11 maj
Halkbanan 13 maj
Teoriprovet 17 maj
Uppkörning 19 maj

Förstår ni att jag pluggar och övningskör allt vad jag kan? Har en dvd med teoriträning som jag sitter med jämt och ständigt, hade nyss 55 rätt av 70. Max antal rätt för att bli godkänd på "riktiga" teorin är 52. Har blivit lite strul med utbildningen så den blir tyvärr inte gjort förns i juli... Vilket jag tycker är otroligt tråkigt, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Hoppas ni har det bra! Skulle mina läsare vara intresserad av en "frågestund"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0