Gårdagen lite snabbt

Vaknade av att solen lyste in genom förnstret och gav mig ett underbart uppvaknande, och eftersom vi har solen mot balkongen till ungefär 12 - 1 på dagen så blev det frukost där ute! Solen värmde verkligen och jag vet inte om jag kan lita på termometern... men igår vidade den 30 plusgrader i solen i lä. Kan det stämma ?



Blev sedan att tatuera lite på dagen, men efter några timmar fick vi stoppa eftersom min hand protesterade. Forsättning följer på det.

På kvällen var vi bjuden på "Sweet 18" hos en väldigt rar tjej, så vi gjorde oss iordning och åkte dit och kollade läget , kunde dock varit bättre om man kände någon, och både jag och thure är lite blyg för att bara sätta sig och snacka med någon, haha!

Nu ska jag upp och göra iordning mig för dagen, blir sedan två tupperware demos på eftermiddagen, får se om det även blir lite övningskörning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0