Nya piercingar och ont i axlarna


Har fruktansvärt jäkla ont i axlar och nacke nu efter en hel dags tatuerande.. Satt fint med en pizza nu på kvällen! Imorgon ska jag iväg på ett möte med en tjej för att prata lite om en make up artist utbildning, spännande! Sedan blir det en tripp till läkaren för att ta reda på vad som är fel med min kropp. Har även bokat halkbana och riskettan nu, så direkt efter det bokar jag uppkörning och skrivning och ger gärnet!

Sitter nu med en väldigt pulserande och obeahlig smärta i öronen, bytte nämligen lite tjänster med en kompis och fick tre piercingar för en tatuering! Niiice! Dock gjorde det ont som sjutton i de örat jag gjorde två... Obehagligt i det andra när man hörde brosket gå sönder..

Första blev en i snibben, som jag sedan kommer ha en mindre ring i.



Och de andra är en blivande industrial, men är just nu bara två ringar. Industrial är när det går en lång stav genom bägge hålen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0