Look what has happened with just one kiss

Det är konstigt egentligen, dedär med kärlek. För några månader sedan var jag så emot kärlek, åh va jag hatade det! Jag ville vara själv resten av mitt liv. Sen kommer personen i mina drömmar från ingenstans och gör att jag faller pladask. Jag föll så hårt att jag tappade andan. Det har aldrig varit så skönt att andas så som jag gör nu. Jag har aldrig någonsin känt såhär, aldrig! Och jag vet inte vad jag ska göra för att förklara för hela världen hur jag känner, speciellt förklara för mannen i mitt liv hur jag känner. Jag tänker tillbaka på mina tidigare förhållanden och det är så otroligt skrattretande. Dem jag varit med, och personen jag är med nu. Vilken jävla skillnad! Jag har aldrig varit så besviken på mig själv som när jag tänker på mina tidigare förhållanden.

I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you

Jag ska berätta vad jag behöver, vad jag letat efter.
Thure Hagberg

Everybody's looking for that something
One thing that makes it all complete

When you've found that special thing
You're flying without wings

Well for Me, It's waking up beside you
To watch the sunrise on your face
To know that I can say I love you
In any given time or place

Thure Hagberg, jag älskar dig mer än du tror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0