Dag 1 - Presentation av mig själv

Presentation av mig själv alltså..

Namnet vet ni redan förhoppningsvis, Emelie. Jag bor i Sandviken, en liten stad strax utanför Gävle, med min katt och min underbara pojkvän Thure och vi har nu bott ihop ca 4 månader. Jag och killen har varit tillsammas 6 månader nu den 21, väldigt spännande måste jag säga! :)

Jag är väldigt intresserad av allt som har med utsmyckning att göra. Kläder, hår, smink, tatueringar, piercingar, you name it! Jag piercar frivilliga och har tidigare tatuerat hemma. Jag kommer nu i början av 2011 söka till en utbildning då jag utbildar mig till Stylist. Detta innefattar hår, naglar, make up osv.

Jag har haft en väldigt jobbig period i mitt liv som var några år då jag var väldigt deprimerad och självdestruktiv. Jag har nu varit "fri" ett eller två år och mår väldigt bra! Självklart har Thure stor påverkan på mitt underbara liv! :)

Jag och Thure pratade väldigt mycket på internet innan vi bestämde oss för att träffas, vi sa till oss själva att vi skulle ta det lungt (då båda kände stort intresse för den andra) i och med att våra tidigare förhållanden inte varit bra över huvudtaget. Jag kan ju inte direkt säga att vi höll vad vi lovade.. Haha.. Dock ångrar vi inte en sekund och inget av det som hänt så jag tycker inte det är något att tänka så mycket på ;D

Ca 1,2 mil utanför Sandviken bor mina föräldrar och två syskon, bror och syster, båda yngre. Thures familj bor tyvärr i Skåne så det är ju inte varje dag man hälsar på dom :/ Men jag hoppas att det kan bli ändring på det snart!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men ni som känner mig får mer än gärna lägga till någon om ni vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0