Dag 3 – Mina syskon

Av de få viktigaste personerna i världen är två av dom mina syskon, jag älskar dom oerhört mycket och jag skulle offra mitt liv för dom.

Simon är min underbara lillebror som är 6 år, han är oerhört bortskämd av mig just för att jag tycker om honom så mycket, tyvärr är det ju synd att han blir så bortskämd..

Hanna är den lillasystern alla skulle vilja ha, 14 år vilket är en väldigt jobbig ålder, men hon är bäst ändå. Självklart bråkar vi, och då är det verkligen brutalt! Men nu för tiden har vi oftast roligt tillsammans och jag ställer upp för henne i allt sålänge det gynnar henne!

Även fast det kan bli hemska bråk och ibland vara fruktansvärt jobbigt så är dom det bästa jag har, mina bästa vänner och de bästa glädjespridarna!

Hanna och Simon, jag älskar er över allt annat på jorden, tack för att ni finns ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

älskar dig oxå ! <3

2010-12-21 @ 16:53:42
URL: http://hhannattingstrm.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0