Den absolut bästa veckan i mitt liv

Jag sitter nu på tåget påväg hem från personen som är bättre än jag ens vågat hoppas på.
De senaste två veckorna har varit helt underbara, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva hur lycklig jag är.

På tisdagen då jag skulle möta Thure på stationen.. shit va nervös jag var. Jag sa till Donnie att jag inte klarade det, och jag var helt ärligt påväg att gå därifrån och spy för att jag var så nervös. Donnie hindrade mig som tur var.
Sen när jag väl såg att tåget var på ingång så dog jag lite och när jag såg den vackraste personen i hela världen gå av tåget så dog jag helt. Åh va nervös jag var, jag svettades, skakade och hade otroligt svårt att stå på benen. Tisdagen bestog av mycket tystnad kan jag säga, varken jag eller Thure vågade säga något.. Det var Donnie som fick snacka! Vi hade iallafall väldigt mysigt ändå, åt tacos, såg på film.. Försökte prata lite, haha.

Dagen efter var jag iväg och jobbade, Donnie fick underhålla Thure medans jag var på jobbet.
Veckan gick och jag och Thure hade otroligt mysigt tillsammans. Sedan åkte vi ner mot skåne på lördagen för att vara där ungefär en vecka. Resan tog lite mer än 6 timmar, men jag tycker det gick helt okej. Vi var framme såpass sent att det istortsätt bara var att gå och lägga sig.

På söndagen åkte vi in till ett köpcentrum för att köpa badkläder, jag hade spanat in en bikini ett tag så jag visste vad jag ville ha. Dock fanns inte underdelen i min storlek så det fick bli svarta istället. Köpte även lite hygien och skönhets artiklar för att klara mig, hehe.

 

På måndagen var vi på bio och såg Prince of Persia. Thure tyckte väl inte den var så bra, men jag tyckte om den. Handlade om en dolk som kunde dra tillbaka tiden,, men jag orkar faktiskt inte prata om den för jag har en del att skriva. Det var iallafall otroligt mysigt. Efter bion gick vi och köpte en mega påse med godis och tryckte i oss vid en film när vi kom hem. På dagen då Thure jobbade var jag med hans mor till hennes hagar och hälsade på hästarna. Jag var så otroligt rädd i början , men sen gick det bra!

Tisdagen var det stranden som gällde, vid havet och gud va vackert det var! Det var helt underbart väder hela veckan! Även där hade vi det väldigt mysigt men sjukt kallt i vattnet så vi låg bara och stekte.



Onsdagen var vi på stranden igen med Thures kompis Kalle, men det var bara en snabbis för det blåste så jävligt. Vi åkte sedan vidare för att äta middag någonstans, men det blev max tillslut och jag tog en helt underbar nachotallrik! Mumma!

 

Torsdagen så latade vi oss bara och sen gick på en otroligt mysig promenad i skogen.. Fick dock panik när jag märkte att det började krylla stora jävla myror över hela backen. Vi var även till stranden och då var Thures bror med. Och Thure försökte slänga mig i vattnet, underbart... Han tvingade i mig så vattnet nådde upp till höfterna iallafall, men eftersom vattnet var så kallt att fötterna värkte så gav jag mig och gick upp!

 

Fredagen så latade vi oss igen, sedan köpte vi hundmat och efter det hämtade vi Thures pappa i danmark, åkte över bron mellan sverige och danmark, såå mäktigt tycker jag! Sedan på kvällen åt vi god mat, såg en bra film och hade det väldigt mysigt.

Lördagen så fick jag träffa Thures bästa vän, Oliwer, och hans flickvän. Vi var iväg till stranden och sen när vi tröttnade på det och ville bada så stack vi hem till Oliwer för att bada i en pool istället för det iskalla havet.


På söndagen så var vi iväg och badade hos Oliwer igen, jag fick en underbar cider i den stekande solen, och vi spelade volleyboll i vattnet med hans syster och kompis. Thure blev rejält bränt på bröste och armarna, stackars.. Sedan åkte vi hem och på kvällen fick jag först åka motorcykel, asnice! Bestämde mig då för att ta motorcykelkörkort när jag blir äldre. Sedan fick jag åka porsche! Mäktigt som fan! Sedan myste vi otroligt mycket jag och Thure eftersom jag skulle hem dagen efter..

Måndagen åkte jag hem.. Snodde med mig Thures tjocktröja för att jag fick.. och för att jag ville, hihi.

Vi hade otroligt roligt tillsammans och jag ångrar ingenting! Saknar mitt hjärta otroligt mycket nu.. ligger och sniffar på hans tröja som fortfarande luktar som honom och jag tänker inte tvätta den för då kommer lukten försvinna.. hihi!


Nu tjatar syrran om att hon ska ha internet så jag får väl ge mig.. Men först har jag en sak till att säga..


Thure Hagberg,
Look what has happened with just one kiss,
I never knew that I could be in love like this!



Kommentarer
Postat av: Donnie

awww, myspys :D

2010-07-01 @ 14:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0