Diss - Dear John

Såg en film häromdagen, Dear John. Och den ger jag verkligen en diss!

Det var nog en av dem sämsta filmer jag sett, visst, den var väl söt och så.. Men INGEN handling alls, ingen spänning.. Detta står det på bioguiden om handlingen

En arg rebell, John hoppar av skolan och tar värvning inom armén, bara för att han inte vet vad han ska göra med sitt liv - tills han träffar sin drömtjej, Savannah. Deras ömsesidiga kärleksaffär växer snabbt till den typ av kärlek som gör att Savannah väntar på John ska avsluta sin tjänstgöring inom armén. John drömmer också om att få flytta ihop med den kvinna som har fångat hans hjärta. Men 9/11 förändrar allt. John anser att det är hans plikt att åter ta värvning. Och under den långa tid som John är borta förälskar sig Savannah i en annan man. När John kommer hem igen måste han inse fakta att trots att Savannah är gift med en annan är hon fortfarande hans livs stora kärlek – och i och med det ta det svåraste beslutet i hans liv.


Det jag tyckte var att dom träffades och hade mysigt, han åkte iväg, dom brevväxlade, han kom hem, åkte iväg igen, brevväxlade, hon dumpade honom via brev, gifter sig med en annan, dom träffas igen, filmen slut.

Ingen spänning alls.. Jag tycker den var riktigt.. tråkig om jag får säga så. Tror inte jag skulle se den igen faktiskt.
Den var jättefin och mysig, plus att John är snygg, men ja.. ingen spänning som jag ville ha!

Har ni sett filmen, och vad tycker ni om den ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0