En grym hiss!

Jag har ett grymt tips till er nu.

Som ni vet så tatuerar jag, och bläcket från stencilpappret brukar färga av sig, PÅ MITT VITA BORD!
Det är oootroligt svårt att få bort, jag har testat allt man kan tänka sig inom rengöring!
Men nu idag skulle jag försöka få bort det igen.. och så stog det ett saltkar på bordet.
Jag sprutade på med sprit (inte sånt man dricker, mycket starkare!) och sen såg jag saltkaret och tänkte "vafan, det hjälper ju till att ta bort vin från kläder så det är väl värt att testa".
Så jag strödde på med grymt mycket salt i spriten som redan var sprutad på bordet. Lät det sitta någon minut och torkade sedan bort.. Gissa vad som händer?! Borta! Bordet var som nytt igen! Kritvitt!

Det fungerar säkert på andra svåra fläckar också, i love it!

Så spruta på sprit på fläcken, salta som sjutton, torka bort!

Kommentarer
Postat av: jenny

cilit bang brukar lösa det mesta med!

2010-06-05 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0