Hemsk vecka..

Otrolig hemsk har den senaste veckan varit.. Började med att jag var sjuk, kallsvettades, kändes som jag hade feber, skakade.. usch och fy, sedan några dagar senare hos sjukgymnasten svimmade jag av. Hade ring på förmiddagen till jobbet för att ändra tid just för att jag skulle till sjukgymnasten, kändes så dumt att sedan efter sjukgymnasten ringa och sjukanmäla mig.. Jag kände mig fortfarande halvdålig i flera dagar och några dagar efter sjukgymnasten svimmade jag igen. Ingen aning om vad som händer.

Nu idag missade jag tåget till jobbet, så jag fick ju ringa och säga att jag inte kommer, IGEN.
Var astaggad på att jobba idag faktiskt, hade satt mig och börja skriva nytt samtalsmanus och allt..
Blir alltid att må så dåligt när sånt händer med tanke på mitt förra jobb.. Nu ska jag inte ta upp vart jag jobbade och vad som hände, inte här på bloggen. Det tar jag isåfall med enskilda personer som undrar, men dom flesta vet vilket företag det var..


Måste f. ö säga att jag verkligen tycker om jobbet jag har nu, förutom att jag är så rädd att få gå. Men som jag anser det.. så borde jag inte få göra det iochmed att jag är ärlig. Jag ringer även fast jag känner mig dum och jag berättar hur det ligger till.. Proud of myself.

Nu är det pågång med mig och Donnie, det enda som fattas är boende i uppsala, sen är det klart!
Då kan jag även jobba mer!


Imorgon händer det förresten.. IMORGON!
Och vad händer? Jo, Thure, mitt hjärta kommer på klockan 14.58. Sjukgymnasten 13.00, sedan direkt in och hämta honom, på kvällen tänkte vi käka lite tacos, mumma!

Och så nervös som jag är nu.. har jag aldrig varit tidigare!
Och det kommer knappast bli bättre med tiden, jag lovar, jag kommer inte kunna stå på benen imorgon!
Thure.. du får kolla om du ser mig fast i rullstol!

Sitter nu på mammas jobb och surar och är jätte ledsen. Donnie kommer senare, jag ska gadda senare, och antagligen sanera lägenheten så Thure inte tycker jag är äcklig (Y)

Ne nu ger jag mig faktiskt..
Det kommer komma in ungefär 3 inlägg till efter detta men i andra kategorier, just so u know!

Kommentarer
Postat av: Irene

Usch så otäckt detta med dina svimmningar och jag hoppas att det snart ska ge sig.Tråkigt detta med att du missa jobbet i dag förstår din besvikelse.Hoppas allt ska lösa sig också med flytten till Uppsala.Kramar

2010-06-14 @ 12:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0