Emelie testar: AB Sonic

Jag hade tänkt testa ett bälte som ni säkert känner till av den nya versionen.
Den ni säkert känner igen heter Abtronic och finns att se på TV shopen.

Fick höra att föräldrarna hade en sån liggandes hemma så då tänkte jag ge det en chans eftersom jag är fruktansvärt dålig på att följa mina egna "träningspass" och har även fått höra från sjukgymnasten att jag har för svaga muskler och bör träna.

Så nu ger jag alltså AB Sonic en eller två månader för att se vad den gå för!

Jag kommer försöka förmedla till er vad som händer och om jag lyckas gå upp något i vikt. Jag har försökt nu i ca 1 - 2 månader att gå upp i vikt genom att äta bättre och lite fetare, träningen har inte gått något vidare. Det enda som blivit av är cykling till och från studion och bussen..

Mitt mål är runt 50 kg, nuvarande vikt är 45.


Hiss eller diss? Det märker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0