Frivilliga tjejer sökes för STYLING!

Jag har sökt till en utbildning som börjar hösten 2011 där jag kommer utbilda mig till Stylist, det innebär att jag kommer hålla på med hårstyling, make up, nagel dekoration/förlägning osv.

Nu behöver jag eran hjälp!

Jag kommer träffa rektor på skolan och presentera mig och visa upp ett portfolio och det är här ni kommer in i bilden!

Jag söker frivilliga tjejer som jag kan sminka, eventuellt fixa hår, naglar.. You name it. Allt som har med styling att göra men främst make up. Mitt portfolio ska vara kvart runt nästa sommar och jag har därför tid att göra det flera gånger om på er!

Detta blir även en övning för mig att förbättra mig.

Ni som är intresserade kan ju höra av er så kan vi boka in en tid eller något och diskutera lite om vad ni vill göra osv.

Ni kan nå mig på antingen min mail [email protected] via min blogg http://emelietingstrom.blogg.se/ och självklart facebook där jag heter Emelie Tingström


Kommentarer
Postat av: felicia

jag skulle kunna ställa upp, om du fortfarande behöver folk förstås

2010-11-22 @ 12:47:33
URL: http://ffeliciamaria.blogg.se/
Postat av: jessica westrin

skulle jag kunna göra:)

2010-11-24 @ 23:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0