Nya lägenheten och make up!

Här kommer först lite bilder på hur lägenheten blivit efter att jag och Thure har fixat tills kroppen gjort ont!

Först vardagsrummet, helt klart den mysigaste delen i lägenheten
Vi valde svart och rött som tema, och jag är så glad för det!
Här sitter vi på kvällarna och myser med tända ljus!





Därefter tar jag er till köket, sista bilden är taget precis när vi flyttade in och fått upp alla kartonger, och därför en del disk som ni kan undvika och vissa saker som ej är uppsatt ;)







Sovrummet har vi inte gjort klart än och därför kommer det ej upp bild på det... än!
Sedan tyckte jag att hallen, badrummet och klädkammaren inte var något att visa upp eftersom det inte är iordning än/ser ut som överallt annars.

Nu när ni sett lägenheten tänkte jag visa en make jag gjorde häromdagen, hade tänkt ladda upp bilder på mina maker på mig och andra inför skolan jag sökt till.





Har också gjort en grön make på min syster jag tänkt visa upp men ej fått bilder på än, det kommer! Ni får mer än gärna ge förslag på sminkningar ni vill att jag testar och lägger ut.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: bine

superfin lägenhet ! :')

2010-12-19 @ 16:17:24
URL: http://neardbinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0