Dagens make up - Columbus plums


Då var det dags igen då! Blev utkallad igår kväll och meddragen till en fest, hann inte göra iordning mig alls så där kom jag i fettigt hår, trasiga och skitiga mjukbyxor, bortsvettat smink och ingen reda alls på mig själv! Som tur var blev jag inte utkastad för att jag inte var tillräckligt upp piffad som jag ville vara, haha! Dock hade jag väldigt trevligt och drack en otroligt god drink, Tack Matilda för det!

Nu ska jag snart kila till bussen och ha tupperware demo hos min faster. Eftersom temat i tupperware just nu är carneval och allt är lila, så gjorde jag även mig själv lite lila så jag matchar!

Bas:
Mary Kay liquid foundation, Ivory 200
Loréal True Match Minerals

Ögon:
Paletten: I9, I10, J1, L1, G2, G10
H&M eyebrow colour
IsaDora Light and Shade eye shadow, 55 fake black
IsaDora Build-Up Mascara, Vattenfast









Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var så lite så! får dra igång igen snart! :D

2011-04-11 @ 18:56:51
URL: http://mmatildaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0