Dagens make up - Damn you're on fire!


Idag blev det en eldig make up med rött, orange och gul. Senare ikväll ska jag iväg på möte, och sedan mys med pojken min! Kommer nog bli lite mer bloggande denna vecka jämnfört med förra!

Bas:
Maybelline 24h Super Stay foundation, Ivory
Max Factor Colour Adapt foundation, Warm Almond
Loréal True Match Minerals
Oriflame Very me Cover Up Concealer

Ögon:
Paletten: E3, K8, E7, G2
Make Up Store Blush, east
H&M eyebrow colour
IsaDora Build-Up Mascara, Vattenfast

hihi dags att noppa ögonbrynen också ser jag.. Hatar att systemkameran fångar upp det man inte ser när man bara kollar i spegeln ;P Blir ingen helbild idag eftersom jag inte lyckas få en bra bild på mig idag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0