Dagens make up - Rolling in the deep


Nu har jag varit fruktansvärt dålig på att uppdatera känner jag.. Har haft jätte mycket jobb denna vecka, jätte mycket att göra och ingen insperation eller ork att blogga om jag ska vara helt ärlig, ber om ursäkt! Här kommer iallafall dagens make up som jag bar under Villa Familjens Mässa, ganska intressant.. Dock var jag mest intresserad av hälso delen som var där då dom presenterade mary kay och några skönhets salonger här nere på sandvikens torg, hihi. Fick med min lite rolig information hem som jag kanske delar med mig av när jag fått ännu mer information! ;) Har även blivit otoligt taggad på att plugga nu, kollar runt på olika utbildningar och har nu hittat en jag är intresserad av, mer om det sedan!

Dagens make up blev gul, blå och grön.

Ögon:
IsaDoras eyeliner, vattenfast
IsaDoras BuildUp mascara, vattenfast
H&M Eyebrow shadow

Bas:
Maybellines 24H Stay
Make up stores puder
Oriflames Very Me Concealer

På läpparna blev det ett test ifrån Oriflame





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0