Dagens make up - What's my name again?

Här kommer dagens make up!
Har använt mig av en skugga ifrån make up stora idag, mitt favorit märke trots att jag inte har så mycket av deras produkter... Älskar dessa metallic färger, underbara!

Bas:
Maybelline foundation blandat med Maybelline 24H stay.
Oriflam Very me Concealer

Ögon:
Make up Store Cybershadow "Buzzer"
Paletten: J2, J5, J7, G2
Kajal som jag fortfarande inte vet namnet på.. TROR det är max factor.
IsaDora BuildUp Mascara, Vattenfast

Hur är det med nya beskrivningarna? Är det bra? Dåligt? För mycket? För lite? Tell me!





Kommentarer
Postat av: aybaybay

SHUHU TJEJEN, fin blogg du har!



vill du vinna en jätte fin plattång, kika in på min blogg och va med och tävla där! lycka till



www.nattstad.se/aybaybayblogg



krami <3

2011-04-03 @ 17:32:38
URL: http://nattstad.se/aybaybayblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0