En käftsmäll borde jag ha!


Fick skäll av min syster tidigare idag att jag är så fruktansvärt dålig på att kommentera, och ja, det har jag verkligen varit nu - en käftsmäll borde jag ha! För det första har jag jobbat och stått i och därför inte haft specellt mycket tid till att t ex sminka mig eller helt enkelt bry mig om bloggen. Men nu får jag väl gottgöra systra min och lägga upp ett litet inlägg,så vi tillägnar väl detta åt henne då!

Som många säkert vet befinner jag mig just nu nere i Skåne hos pojkvännens familj, inte långt ifrån Malmö/Lund. Vädret är underbart, dock lite problem med andning och så iochmed att jag är pollen, päls och hö/gräs allergiker.. Detta är ju ett fruktansvärt stort minus då killens familj bor på gård, med ca 25 hästar, 5 hundar och några katter... HÖ, PÄLSKDJUR OCH HÄSTAR. Sedan har ju träden slagit ut lite mer här nere än uppe i Gävle. Vilket gör att jag har ett rent helvete om jag inte får  ina clarityn som jag nu tar så ofta jag får för att ens kunna hålla mig på fötterna!

Vi åkte ner i torsdags kväll och kom fram på fredag morgon. Har haft väldigt trevligt. Träffat många av T's vänner, några av dom som jag träffat tidigare. Blev även hembjuden på middag hos T's allra bästa vän och hans flickvän. Blev bjudna på en riktig brakmiddag som följdes av en underbar kväll med mycket skratt. Var även en sväng till ett köpcentra där jag fick julklapp av T's familj, presentkort på H&M, kunde inte bli bättre nu när jag är så trött på mina kläder! Har även fått åka motorcykel med T's trevliga bror! Hihi, hur coolt är inte det?! Sjukt fränt, och nu är jag förbannat sugen på att skaffa motorcykelkörkort, men det får bli i framtiden! Fick också träffa en vän till T dom jag haft mest kontakt med men inte träffat, väldigt trevlig kille!

Har fått träffa ett föl som är 1 vecka gammal idag, och ett annat föl som föddes igår kväll! Fruktansvärt söta!

Nu springer alla runt för att göra sig klara till en middag som vi är bjudna på. Trevligt! Får skriva mer om denna fantastiska resa när vi kommer hem eller på tåget hem! Här kommer iallafall lite bilder från helgen.

Gårdagens make up




Dagens make up




Otroligt söt inflyttningspresent ifrån Oliwer och Michaela, tack för det! ♥


Djuren på gården och hästbebisar ♥





Fler bilder kommer senare! Hoppas ni haft en trevlig påsk!

Kommentarer
Postat av: Helena

På lördag (valborg) är det Sala cruising :-) Är det nått du ska på? Jag ska dit! :-D

2011-04-27 @ 23:20:28
URL: http://helenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0