Dag 16 – Fula ovanor

Då var vi inne på dag 16 alltså..

Jadu, fula ovanor. Vad räknas till det egentligen?

Det jag kan tänka mig ska vara här är saker jag gör som jag kanske inte borde eller liknande, så vi kör på
det!

Frågade min käre sambo och vän om jag har några fula ovanor och fick höra att jag oftar håller på med min näsa! Nu får ni inte misstolka, hehe! Men ni har väl sett reklamen om nozoil? Jag tror det är något sånt... Det kliar alltid i min näsa, hela tiden! Vilket leder till att när jag kan så kliar jag tillbaka! Eftersom jag känner mig ganska bekväm med min vän och sambo blir det väldigt ofta i deras sällskap, haha.




En annan ful ovana är väl att jag ofta sitter och pillar på finnarna i ansiktet som ploppar upp ibland, pillar så mycket att dom går sönder och det blir sår istället. Kan inte låta dom vara, sitter och kliar sönder dom vilket leder till blod, fler finnar osv.. Inte bra!

Finns säkert fler, menmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0