Dagens Make Up

Idag blev det en ganska liknande sminkning som igår. Byte bara "inner färgerna".
Har även gjort om så ni ser lättare vilka färger jag använt från paletten, stjärnorna markerar vilka färger jag använt, kladdig palett ♥





Förutom paletten använde jag;

Loréal Paris True match minerals, W4 Golden Natural
H&M, Eyebrown Colour
Isadora Light & Shade Eye Shadow, 55 Fake black
Isadora Build-up Mascara Extra Volume, Black
Make Up Store High Tech Lighter, platina
Max Faktor Kajalpenna, Namn okänt, Black

Kommentarer
Postat av: Lottie

snyggt =) Hur funkar Too faced primern? Är den så fantastisk som det ryktas?

2011-02-11 @ 11:49:22
Postat av: Emelie

Lottie sv;

Tack söt! :) Primern är helt gudomlig! Mina make ups blir nu jämna och fina, färgerna flyter in i varadra på precis rätt sätt och den är väldigt dryg vilket gör att man inte behöver mycket alls! Det som gäller är ju att mätta primern ordentligt med färgerna så dom syns, annars blir det bara en ljus färg, men vill man ha det går det ju självklart också! :) Det enda minus jag ger den är doften. Jag tycker den luktar lite mysko, haha, men så fort det kommit på huden känns det inte! :)



Kram!

2011-02-11 @ 12:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0