Lite bättre kommunikation!

Jag tänker väldigt mycket på mina läsare även fast dom inte är så många ;) Så nu har jag gjort det enklare för oss att kommunicera med varandra! Det ni gör är att ni klickar på Kontakta mig här nere på menyfältet, efter att ni klickat på Send message så kommer meddelandet direkt till min mail vilket betyder att ingen annan behöver se meddelandet förutom jag! Säg gärna till om det är något jag inte får publicera ifall jag skulle vilja svara på t ex frågan i ett inlägg eller liknande! :)




Kommentarer
Postat av: Nancy/Ann-Charlotte

Ohh, kanonfin sida,,,,kramar <3

2011-02-02 @ 18:22:58
URL: http://nancy66.se
Postat av: Emelie

Sv; Tack! :) Kramar <3

2011-02-02 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0