Lite snabbt innan jag springer till bussen

Tänkte att jag skulle förklara varför jag varit lite inaktiv de senaste dagarna, för det första har jag inte mått bra alls, är förkyld och vissa dagar är värre än andra. Har inte orkat sminka mig och därför har det inte blivit någon dagens make, känner mig inte heller tillräckligt fräsh och alert för att börja sminka och fota, nej det får vänta. Och jag hoppas ni inte blir ledsna.

Har även låtit bli att blogga över huvudtaget eftersom jag inte mått bra, har mest legat och sovit då jag inte jobbade.

Så nu vet ni, men jag hoppas att jag snart kommer tillbaka till mitt gamla jag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv; Köttig promenad, what else can I say? ;) Haha! Fötterna menar du? :D Kramis

2011-02-17 @ 22:18:31
URL: http://johauua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0