Några snabba skönhetstips!

Nu tänkte jag dela med mig av lite skönthets tips som jag tycker är jättesmarta! Har bara valt billiga, sabba och enkla! :)

Ögonbryn och Fransar

Har du som jag väldigt tunna ögonbryn eller korta ögonfransar? Inga problem längre! Efter att du tvättat bort    
sminket på kvällen så kan du ta en mascara borste och borsta ögonfransar och ögonbryn med vaselin och torka
inte bort, under natten kommer detta absorberas. Vaselinet ger näring vilket i sin tur leder till starkare, fylligare
och längre bryn och fransar! Och jag lovar, det går fort! Jag märkte markant skillnad efter bara någon vecka

Hud

Mutivitamin! Min käre vän Donnie tipsade mig om att ta multivitamin morgon och kväll. Jag har nu testat och det
känns mycket bättre! Det ska nämligen göra att man får finare hy, och det verkar vara på god väg!

Morötter ger dig en mycket finare bränna när du solar, du får även lite mörkare hy av det även om du inte solar!

Hår

Om du har färgat ditt hår och det kommer en hemsk ljus utväxt så blir man ganska less.. Ett bra  
tips då är att "sminka" utväxten. Lägg mörk ögonskugga (som självklart matchar med din
hårfärg) så blir det mycket bättre! Ett bra tips om man har ögonskugga hemma men ingen lust att
köpa ny hårfärg hela tiden!


Ni får mer än gärna dela med er om ni har något tips, så publicerar jag det här på bloggen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0