Raise your glass!

Gick jättebra på mötet med Anna, (rektorn på Real). Hon ska prata med en person på intagningskansliet och hör sedan av sig till mig, kan hända att det fattas ett betyg för dom hade tydligen ändrat system så man var tvungen att ha 5 godkända betyg utöver svenska, engelska och matte. Eftersom högstadiet var ett helvete för mig hade jag vara 4 godkända, men hon sa att eftersom jag är 92;a så kanske det inte gäller för mig eftersom dom börjat med det nu och det gäller för 95;or.. Vi får se hur det går, annars skulle det gå att lösa genom att jag gjorde uppgifter och lämnade in för att få ett till betyg, skulle inte vara något problem sa hon :)

Efter mötet med rekorn åkte jag vidare till jobbintevjun jag hade . Även det gick suveränt. Har nu två timanställningar så jag jobbar lite då och då! Vilket är toppenbra för mig eftersom jag försöker fixa körkortet och har nu tid att plugga och jobba. Känns jätte skönt!

Sitter nu med ett litet projekt jag fått från en gammal jobbarkompis, ska rita en logga till deras band! Jätte roligt!! :D Bara hålla tummarna för att det duger i slutändan! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0