Två saker jag vill visa er!

Har under någon månad haft ett litet projekt (låg i mamma och pappas källare i 3 veckor medans jag väntade på att kunna slipa, så vi räknar projektet på en månad! ;) )Jag berättade för mamma att jag ville ha en hallmöbel med lådor så man kunde sitta och ta på sig skor osv. Då kom mamma på att hon hade en byrå i källaren som jag kunde göra om, från början var den helt lila med svarta handtag. Och efter att jag pysslat lite med den blev den sådär;



Mamma och pappa hade även en hatthylla nere i källaren, träfärgad med knoppar som hängen. Gjorde den matchande till byrån ;



Och nu är det äntligen klart och jag är så nöjd!



Måste även berätta för er vad mina föräldrar hämtade i onsdags.. En 8 - 9 veckor gammal papillon valp! En tik som är så otroligt söt att man kan dö! Var idag hundvakt ett litet tag då mamma skulle jobba länge (hon har hunden med till jobbet så var inte rädd att lillvoffsen är ensam hela dagarna) Hon är så goooo! Nu ska jag hoppa i säng för att gå upp tidigt och jobba imorgon! På söndag blir det äntligen dagens make igen förmodligen!


Kommentarer
Postat av: Moster

Ohhhhhh, så gudomligt söt,,,,,:)

2011-02-26 @ 09:01:02
URL: http://nancy66.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0