Vilken dag.. Spännande och lite otäck

Fick tips av min käre kurator att ringa till olika städfirmor efter att jag berättat för henne om telefonförsäljning och hur dåligt jag mår av det. Följde hennes råd och ringde runt i torsdags och fick två intervjuer! Var på en intervju igår och jobbet är mitt, sköönt!

Dock är jag flyförbannad på xtrafik. Första bussen jag skulle ta på morgonen för att hinna i tid till jobbet var fullsatt, fick vänta på den som skulle komma 15 minuter senare, som kom över 5 miunter sent. Insåg att jag inte skulle hinna in till stan till bestämt tid och hörde av mig till hon jag skulle träffa. När jag sedan pratar med henne så lägger bussen av,, mitt på motorvägen! Vi sitter där några minuter och får sedan veta att det är soppa torsk. Efter kanske 5 minuter kommer bussen efter oss och stannar till och plockar upp oss.. Detta resulterade till att jag blev ca 20 minuter sen, på första dagen, första intervjun, och det är busshelvetenas fel... Dock gick det bra ändå och jag fick jobbet så.. Men helt otroligt att dom inte kollar bensintank osv när dom lämnar ut bussarna!
Nej, Xtrafik får två tummar ner från mig..


Har precis vaknat nu, hunnit duscha. Ska snart iväg till jobbet igen, börjar halv 1 idag.
Nu ska jag pallra mig mot köket och ta lite frukost och min multivitamin. Sedan göra iordning sig

Kommentarer
Postat av: EmoSasuke

Låter precis som när jag skulle till psykologen. -_-'

2011-02-05 @ 04:48:38
URL: http://emosasuke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0