Att vara eller inte vara..?

Idag har jag för första gången i hela mitt liv testat en "Monroe Style" på mig själv. Min tanke var röda läppar, hög lugg och eyeliner. Jag tycker personligen att det gick.. ganska bra. Förutom det röda på läpparna som tillslut bara blev en massa kladd och gav mig en allergisk reaktion.. Har nämligen aldrig använt mitt röda läppstift förut (det enda jag någonsin ägt), och det visade sig nu att det var riktigt dåligt. Och faktiskt gillade jag röda läppar på mig själv (de första 5 minuterna det satt och såg bra ut) vilket jag aldrig gjort förr, så nu planerar jag att införskaffa mig mitt andra läppstift i mitt liv! Men som sagt, jag gillade Monroe Stilen så den blir det någon gång igen! Lyckades faktiskt med mina ögonbryn någorlunda denna gång också, första gången på många månader! Bildens färger är något nerdragna, men inget redigerat!

Sedan kanske ni ser en ganska stor förändring... Inga piercingar! Jag har faktiskt en "test vecka" och det känns jätte bra! (Går dock fortfarande och sätter igenom smycket för att se att det inte växt igen...) Jag har inte riktigt bestämt min än för hur det blir,, men jag skulle tippa på att det blir att jag har piercingarna någon gång ibland när jag känner för det!

Har för övrigt haft världens bästa vän här i x antal dagar nu, mysigt värre! Han försörjer mig och Thure på godis och cola, vilket är underbart, haha! ♥ Men inte bara därför jag älskar honom såklart, men det har en stor faktor ;) Haha, Donnie, du vet att jag skämtar, I LOVE U ♥

Söker förresten fortfarande frivilliga tjejer för styling! Förlåt killar, men jag är ute efter att sminka runt ögon..
Så tjejer, hör av er om ni är intresserade!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0