Dag 4 - 9

Jag medger att jag har varit fruktansvärt dålig på domhär dagarna jag pratade om och började med, så nu tänkte jag ta tag i dag 4 till 9 i ett inlägg! Let's go!


Hittils har jag ätit fyra hårdbröd med mjukost och ett stooort glad oboy. Ikväll blir det köttfärssåsen som blev kvar igår! Ganska tråkig punkt tycker jag.


Min kärlek är, som ni alla vet, Thure Hagberg. Han är den underbaraste och snällaste människan på hela jorden och den enda personen jag vill dela mitt liv med. Han är allt jag någonsin önskat. Han är den som får mig att strunta i det förflutna och framtiden, han får mig att tänka på nuläget. Mina problem har aldrig varit något hinder för honom, och han raderar alla problem som uppstår nu. Han är den som gör mig lyckligast i världen bara av att kolla åt mitt håll. När han håller om mig stannar tiden och jag vill bara stanna i hans famn för alltid, även fast det är omöjligt att hela tiden vara i hans famn så vet jag att vad som än händer kan jag alltid komma tillbaka till hans famn.

Jag älskar dig verkligen mest i världen Thure! ♥





Min dag har ärligt talat varit väldigt tråkig. Vaknade runt halv 12 av att posten blev inkastad genom dörren, gick upp och pissade som vanligt. La mig i soffan och kollade på TV - 3an hela dagen - och pratade med Jimmy på internet, kollade även bloggar osv. Efter några timmar gick jag upp och åt mina hårdmackor med mjukost. Nu är jag här och skriver i bloggen. Intressant dag va?


Min absolut bästa vän är Thure, ingen kan ersätta hans plats.
Mina andra bästa vänner är Donnie, tyvärr träffas vi knappt och pratar knappt längre, vilket gör ganska ont..
Jimmy
är en otroligt bra vän, så bra att jag faktiskt tänker kalla honom min bästa vän. Vi har aldrig träffats tyvärr, men haft kontakt under en lång tid nu och han vet mycket om mig som många andra inte vet. Absolut en bästa vän!
Sen min familj såklart, alla i min familj är mina bästa vänner och så är det nog för många utan att man tänker på det när någon frågar om bästa vän.


Min passion är, som ni vet, design/styling av alla desslag. Tatuering, piercing, smink, hår, naglar.. You name it. Det brinner jag verkligen för. Väldigt tråkig punkt detta också


Den perfekta helgen börjar med att sluta tidigt på fredagen, skola, jobb eller vad det nu kan vara. Komma hem och känna att man har mycket av dagen kvar. På kvällen laga god mat med någon man tycker om, i mitt fall Thure såklart. Kvällen avslutas med en film hemma i soffan med något gott att smaska på. Eftersom detta är den perfekta helgen så tänker jag ta upp saker som man inte har råd med varje helg. Shopping! Lördagen spenderas på ett köpcentrum eller liknande helt utan stress. Kunna gå i lugn och ro och titta i butiker och unna sig själv lite nytt! Lördagskvällen avslutas med att träffa vänner, umgås och ha så roligt som möjligt! Söndagen är såklart slappdag, då är det mys hela dagen som gäller. Från morgon till kväll, enkel mat (om man inte är ovanligt pigg), massa filmer.. Ja ni vet ju!

Nu ska jag försöka fortsätta med de andra dagarna dag för dag!



Kommentarer
Postat av: Donnie

<3

2011-01-06 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0