Dagens Make Up

Idag blev det en mörk men otroligt snygg sminkning med blått och grönt. Jag har använt mig av 88-paletten, tyvärr har ju den blivit brutalt misshandlad under frakten till mig och det är därför den ser så mörbultad ut, men ni får överleva.. Får hoppas ni ser dem röda markeringarna runt färgerna jag använt.



Förutom paletten använde jag;

Loréal Paris True match minerals, W4 Golden Natural
H&M, Eyebrown Colour
Isadora Light & Shade Eye Shadow, 55 Fake black
Isadora Build-up Mascara Extra Volume, Black
Make Up Store High Tech Lighter, platina

Och en Kajalpenna jag inte vet namnet på..

Resultatet blev





Ser nu att mitt "riktiga" ögonbryn sticker ut lite, lätt fixat med hårspray!
På läpparna har jag ett läppstift från Yves Rocher som jag tyvärr inte hittar namnet på färgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0