Jag vill inte jobba...

Denna gång blir rubriken utan skugga eftersom min dator är på lagning och min käre pojkvän inte har photoshop på sin dator! :)

Nu får ni absolut inte misstolka rubriken. Grejen är att jag får ångest varje gång jag ska till jobbet.. Anledningen? Jag vill inte sitta i telefon hela dagarna.. Jag är en människa som vill röra på mig, göra något på mitt arbete! Jag kan inte sitta still hela dagarna vilket man gör som telefon-nisse.

Jag ska på jobbintervju nu nästa vecka. Det är bra lön, kunderna är företagare och allt är frid och fröjd. Nackdelen? DEN JÄVLA TELEFONEN! Jag vill inte sitta i telefon mer, aldrig!!

Jag vill självklart jobba, absolut! Jag vill ha råd att göra det jag vill, ägna mig åt min hobby, hitta på saker med vänner och pojkvän. Men telefon... NEJ TACK!

Jag går nu med ont i magen inför intervjun för självklart vill jag ha jobbet.. Men jag vill inte sitta i telefon i 3 år till (tills min utbildning är klar) och då kommer dom tre åren vara nu heltid till höst, efter det heltid på somrarna..

Jag har försökt söka såå många andra jobb, men dom jobb jag skulle kunna tänka mig jobba med, ja då behöver man antingen körkort och bil, flera års erfarenhet eller avslutad gymnasieutbildning... De andra jobb jag sökt som inte har varit försäljning händer såklart ingenting och anledningen är att jag har i stort sätt bara erfarenhet ifrån telefon sälj..

Jag blir arg och ledsen... Jag hoppas ni förstår hur jag tänker och känner...
Tänkte springa runt lite imorgon och se om jag hittar något, lämna CV, prata med chefer osv..


♦ Misstänker också att jag lyckats få i mig gluten... Testade OLW's naturchips Vårlök & Svartpeppar, och dum som jag är glömde jag att läsa innehållsförteckningen. (Brukar ALLTID göra det annars, på allt!) Antar att jag var för sugen på chips... Kan iallafall tillägga att dom var jäkligt goda!



Ingredienser:

Potatis, solrosolja, kryddblandning (lökpulver salt dextros ( vete), maltodextrin (potatis), smakförstärkare E621, jästextrakt, kryddor (svartpeppar,paprika), socker, ostpulver, kryddextrakt (svartpeppar cayennepeppar), persilja citronsyra, färgämne (paprikaextrakt



Jag har aldrig sett eller hört ordet dextros tidigare vad jag kan minnas (som har med Celiakin att göra).. Vet därför inte om det är något jag tål eller inte, vete tål jag inte, men vissa saker då det står vete inom parentes så tål jag det.. Mysko sånt där.. Men jag sitter praktiskt taget och väntar på att kräkas.. Känner mig ganska illamående och är konstig i magen, känns som om alla tarmar slagit dubbelknut.. Hoppas det inte blir ett anfall... Ser i så fall inte fram emot en natt utan sömn.

♦ Och innan jag glömmer det, min käre vän Jimmy ville att jag skulle skriva hej från honom (i detta positiva inlägg...) Så allihopa!! HEJ FRÅN JIMMY!

Nu tänker jag lägga mig och se en film och försöka somna.. Håll tummarna för att jag klarar mig..


Kommentarer
Postat av: Nancy/Ann-Charlotte

Jag hoppas du inte blev dålig i magen. Lycka till med jobb, förstår dig ang. telefonförsäljning. Det är nog det enda jobb som jag alltid backat för, inte lätt med jobb idag.



Kramar/moster

2011-01-27 @ 07:23:53
URL: http://nancy66.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0