Motivationen tillbaka!

Har fått tillbaka motivationen för att ta körkortet. Anledningen till att den försvann var för att det blev vinter och jag har inte vågat köra eftersom det varit halt, spårigt osv. Men jag måste ju göra det, annars blir det inget körkort.

Dock är det så jäkla svårt att övningsköra eftersom jag inte bor hemma mer.. Har inte heller råd att övningsköra på skola. Det löser sig nog..


Sen har även jag blivit smittad av sjukan alla verkar insjukna i som har android telefon..
Jag bytte telefon med min syster ett tag eftersom jag vill ha och planerar att skaffa en Sony Ericsson x10 mini eller mini pro. Har nu min systers mini pro på test, och jag är helt såld..

Har sett att många gillar Angry Birds och var tvungen att testa.. Nu är jag fast! Det går knappt att sluta!

Såfort jag har pengar till det blir det en x10 mini!!



Nu väntar jag på att min ängel ska komma hem från jobbet. Har spelat tv-spel och tittat på tv med min bror hela dagen men han åker snart hem med mamma. Ikväll kommer även bästa Donnie och underhåller mig och Thure!

I nästa vecka får ni veta en lite rolig sak, dock vet kanske  många redan,, Men lägger upp på bloggen sen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0