Välkommen 2011!

 

Nu tänkte jag visa er lite hur min nyårshelg var! Mina kusiner från Skövde kom upp på Onsdagen. Elin och Henrik blev kvar hos mig och Thure, Irene och Peder och småttingarna åkte vidare till mamma och pappa. Vi hade otroligt roligt, spelade kort, småfestade lite, kollade roliga klipp och filmer, gick till statoil mitt i natten och köpte sopsäckar för att "åka pulka" osv. På nyårsafton åkte vi till mamma och pappa, åkte iväg och åkte riktig pulka några timmar, så jäkla roligt!! Sedan gick vi hem och gjorde iordning oss, åt middag, och sen var det full rulle på alla! Här får ni helgen i bilder!



Dagen före nyår, kortspel!



På nyårsafton ville mini kusin självklart vara lika fin som mig, så först målade vi hennes
naglar blå, efter det fick hon glitter på ögonlocken.



Som barn är så ville alla självklart bli lite fixade, så den andra lilla kusinen fick också glitter
på ögonlocken, och bror min ville ha en svart stjärna runt ögat som killen i Kiss, men jag
lyckades övertala honom så den blev silvrig istället! Tuppkam blev det också




Alkoholen åkte fram och vi fick otroligt god sallad till middag på ett urtjusigt dukat bord





Efter middagen gick alla ut och satte sig vid brasan och småraketerna var igång!



En otroligt god efterätt!





Mys i vardagsrummet med trubadur i väntan på tolvslaget, Sofie somnade men
vaknade sedan igen och då var det full fart igen.



Urgulliga Anna sjöng Blinka lilla stjärna för oss, stog tidigare och smaskade i sig godis, gottegris!





Strax innan tolv slaget blev det dans, dans, dans. Jag tittade på, Thure dansade med
moster min, hihi so cute! I bakgrunden är det kusinerna som dansar.








Efter mer partande kom äntligen tolvslaget som firades med skumpa och tårt-fyrverkerier!
Tyvärr blev det inte många bra bilder eftersom jag och kameran inte kommer
riktigt överrens om inställningarna än, men några blev det!


Gruppfotot som inom kort hamnar på väggen här hemma!


Nyårsmaken blev silver-svart sotning med massvis med silvrigt glitter,
som tyvärr var väldigt svårt att fånga på bild.

Här har ni alltså nyårshelgen i bilder!

Hoppas ni hade en lika händelserik och trevlig nyår som jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0