Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it!

Sitter nu i sängen efter en fantastisk kväll på stan med min favoritvän! Först och främst började vi med att åka till Valbo så Donnie kunde kolla erfter en tjocktröja, hittade en helt otrolig jumpsuit på bikbok som jag verkligen vill ha, måste se hur mycket jag får över denna månad! Hittade även födelsedagspresent åt min Thure som blir 20 nästa lördag ♥ Kvällen fortsatte med att vi åkte in till Gävle eftersom dom inte hade det jag sökte till Thure i valbo. Efter att ha svettats ihjäl och skyndat oss genom stan för att hinna innan allt stänger så hade jag sedan presenten i fickan, skönt att ha det avklarat! Vi träffade sedan på Frida en sväng, gick till Mingel & Bar och tog en kaffe och pratade lite skit. Avslutade kvällen med att gå och sola 20 minuter, sköönt! Imorgon vet jag inte riktigt vad jag har planerat förutom att tvätta och slänga i lite bläck på en kille.

Nu blir det sängen, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0