Hemma igen och ser fram emot en rolig kväll

Nu är jag hemma igen efter bion som ni läste om i syrrans inlägg här, gullig hon är! Love u too sistah ♥
Jag och hjärtat var iväg och kollade på Bridemaids, förbannat rolig film måste jag säga! Gillar den skarpt! Ungefär samma stuk som "Baksmällan", som också är en fantastisk film! Rekommenderar verkligen Bridemaids !

Var tänkt att jag skulle hinna lägga in ett inlägg innan vi åkte men så ville min syster att jag skulle hämta henne hos en kompis för att vänta på bussen här hos oss, snäll som man är så gjorde jag det. Körde vilse eftersom hon är totalt värdelös på att beskriva vägen, och att jag aldrig varit där gjorde inte saken bättre. Detta resulterade i att jag kom hem lite för sent och gormar om att vi måste åka, stressar ihjäl både mig och Thure men vi kom iväg, vi hann till filmen, och nu sitter vi hemma och tar det lite lungt.

Jag ska snart åka till affären och handla lite nödvändiga saker inför morgondagen, lämna en sak åt en tjej och sedan hämta bästa vän som jag saknat så förbannat mycket! Var ett bra tag sedan vi sågs, synd! Men jag hoppas det kan bli ändring på det med att ses! Ikväll ska vi iallafall umgås och det ser jag verkligen fram emot!


Kommentarer
Postat av: Don

<3

2011-07-24 @ 22:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0