jag har världens bästa syster !

nemen tjeeenare , emelies underbara syster här ! ;) haha .
emelie hann inte blogga nu innan hon och thure skulle på bio . så jag bloggar istället ! jag vet inte riktigt vad de var för film dom skulle se , men de enda jag vet är att dom skulle på bio ! :)

ja , iallafall så är jag emelies syster Hanna , jag har en blogg själv som ni kanske har tid att titta in på ! DEN ÄGER ;) hihi , och jag måste bara säga att emelie är världens bästa syster , hon kan vara lite surig osv ( ;> )men hon är ju trots allt min syster som jag älskar otroligt mycket ! jag skulle inte klara mig utan henne , hon är min andra halva . hon är 4 år äldre än mig , men det känns som att vi är tvillingar för vi är så himla lika . ( fast jag är lite lite bättre ) haha . jaja , nog om det ! jag ska blogga i min egna blogg nu så ni kan ju ta och kika in på den .

www.hannatingstrom.devote.se


haha gammal bild på mig från nyår ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0