Ny design, lite funderingar och äntligen lite uppdatering!

Sitter nu i sängen efter en god taco middag med hjärtat mitt. Var planerat att gå ner till parkrocken men det blev ändrade planer, är iallafall chaufför åt föräldrarna ikväll som är där.

Har haft ett riktigt uppehåll från bloggen nu, och jag vet inte om det var bra eller dåligt, det återstår att se. Nu har jag fräshat upp bloggen lite iallafall med ny design, hope u like it, och hoppas på ett mer aktivt blogg-liv framöver. Nu när jag har lite mer tid.. Mitt enda hinder är frågan - Vad ska jag blogga om?
Det finns en hel galax om ämnen man kan skriva om.. Ska jag rikta mig till ett ämne eller ska jag skriva om det som faller mig i smaken just för stunden? Kanske det som är det "säkra kortet", att hela tiden skriva om det som är på gång just nu? Har man riktat mot ett ämne måste man alltid ha information och upplevelser att berätta för att kunna uppdatera oftare? Nej, det får nog bli det som faller mig i smaken just för stunden! Jag tror det är enklast för mig också som är ung, inte har speciellt mycket erfarenhet, plus att mitt liv är oftast väldigt enformigt men det snurrar ständigt miljoner tankar i mitt huvud.

Vilken riktlinje vill jag ha i inlägget just nu?

Ja det är ju en hel del saker i och med att jag varit borta ett tag, en hel hög med goda nyheter. Sedan är det ju att tillägna inlägget till några personer, men det känns ju lite konstigt i detta inlägg då jag börjat inlägg med att fråga vad sjutton jag ska skriva om? Jag vill ju heller inte skriva för mycket eftersom jag vill att ni ska orka läsa?

Jag skriver ett par "stödord" så får vi se om ni kan lista ut lite av det som hänt så berättar jag närmare i andra inlägg!

Förlovning, antagen, 1 år, frisyr.

Hoppas nu ni stöttar mig i detta! Skriv gärna om det är något ni inte vill läsa om, eller något ni verkligen vill läsa om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0