Redo för en ny dag med nya äventyr

Då var man vaken, och ordning gjord för en ny dag. Har faktiskt hunnit med kaffe och småprat med mamma nu på förmiddagen också! Snart kommer det ett par tjejer hit som är lite sugna på kropps konst. Min bror ligger här och spelar tvspel, han är helt såld på det där spelet.. Kan inte slita sig. Hundvakt någon timme då mamma är på banken och arbetsförmedlingen, spännande planer på gång och jag hoppas med hela mitt hjärta att det går bra för henne så drömmen hennes går i uppfyllelse!

Thure kommer nu i dagarna få reda på om han blir fast anställd på jobbet, vi hoppas verkligen att han blir det då han trivs så bra där och att vi klarar oss då jag kommer börja plugga nu i augusti!

Ringde en kille om lägenhetsbyte i förra veckan men eftersom jag bytt nummer hade han lämnat meddelande på mitt gamla, jag försöker förgäves få tag på... åhh, nu precis när jag skriver detta ringer han, när man talar om trollen.. Haha! Lät bra, han skulle prata med sin sambo och jag ska självklart prata med min gubbe så får vi se senare under dagen om vi ska kika på den osv!

Ska nu börja göra iordning lite tills brudarna kommer så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0