Redo för min skönhetssömn

Precis kommit hem ifrån en ganska tråkig kväll på parkrocken. Självklart trevligt att umgås med familjen, med förövrigt ganska trist. Under tiden jag var där var det ett värdelöst band som spelade så det förgyllde inte heller kvällen. Var sedan chaufför till familjen och nu sitter jag hemma och väntar på att.. jag vet egentligen inte vad jag väntar på... lusten kanske? Vi säger så. Jag väntar på lusten att gå och tvätta av mig sminket, smörja in mig, borsta tandsingarna och sedan lägga mig framför en film.. Men som sagt.. när lusten finns.

Har nu fastnat i ett fruktansvärt skönt läge i sängen som jag absolut inte tänker överge nu, dock tänker jag heller inte sova med sminket eftersom jag isåfall kommer se ut som en SVART prickigkorv imorgon bitti.. Inte heller någon höjdare. Dock har jag ju ingen brådska så jag kan vänta några minuter på att göra mig redo för min skönhetssömn!

Skulle verkligen behövt boka tvätt tid.. undra om man ska ta sig orken att gå ner och boka samtidigt som man tvättar av sminket? Ja, så får det bli.

Nu får det räcka för ikväll!

Hörs och syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0