Söndag kväll

Sitter nu i sängen och kikar lite på nätet, kom hem för ett litet tag sedan från Waynes Coffee där jag och Donnie suttit och snackat en massa skit någon timme, innan vi for till Waynes spelade vi Portal 2, förbannat roligt spel!

Har suttit och kollat upp lite på Devotes bloggportal, men jag gillar det inte alls. Syster min bloggar där och säger att man får fler läsare pga mer reklam om sin egen blogg, osv,.. men jag gillar det inte alls.. Verkligen fööör mycket reklam PÅ själva bloggen och även fruktansvärt irriterande att man inte kan designa riktigt som man vill...? Nej fy, blogg.se har alltid varit min favorit och det kommer nog förbli min favorit. Har kollat så många olika, men nej, blogg.se ♥

Nu ska jag och my dear hoppa i säng, sedan väntas en vecka med stenhård disciplin för att gå upp i tid.. Har lyckats få en rubbning i dygnsrytmen så jag kan inte sova på kvällarna och sedan när jag somnat sover jag alldeles för länge på morgonen. Jag som hade en perfekt dygnsrytm och sedan hände något.. vet inte vad..

Ne nu så , god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0