24H Stay - Morgon Vs. Kväll

Jag måste då säga att jag inte är så nöjd som jag trodde, men absolut nöjd!! Besvikelsen kan till stor del ha att göra med att jag inte har någon concealer (aja baja!) och att jag inte kan låta bli att pilla på alla "utbuktningar" när jag är uttråkad. Också aja baja....

Resultatet är väl det ni vill ha. Förutom att mina sönderkliade finnar på hakan så är jag faktiskt nöjd. Det ser heller inte lika "hemskt" ut i verkligheten. T zonen har blivit lite fetare, och min hemska haka har ploppat fram. Skulle gissa att det beror på mig då jag pillar för mycket, eller för att det inte finns någon concealer. Men jag tänker ändå säga att denna foundation är faktiskt toppen, och helt klart värd pengarna!

På morgonen                                                                                                         Efter ca 10 timmar

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, har du testat MUS Blemish Concealer? (http://www.kicks.se/make-up-store/makeup/bas/concealer-c98/blemish-concealer-p6109) Den döljer finnarna samtidigt som den läker dom. Jag har iofs inte så mkt finnar längre, men den funkar väldigt bra när jag väl får en.

En annan bra produkt mot finnar och fet hy är Formula 10.0.6 Pores be pure (http://www.kicks.se/formula-1006/hudvard/ansikte/specialvard-c206/pores-be-pure-p12080). Det är en lermask som gör rent på djupet och huden blir babymjuk. =)

Kram!

2011-03-04 @ 07:47:10
URL: http://mmjansson.blogg.se/
Postat av: Emelie Tingström

Malin: Åh, nej det har jag inte testat men jag blir jätte nyfiken nu! När lönen kommer är produkterna mina! Tack så mycket för tipsen!! :)



Kram!

2011-03-04 @ 08:15:25
Postat av: Malin

Okej, du får gärna säga vad du tycker sen när du har testat! =)

Formula 10.0.6 har även en massa andra produkter för just fet och oren hud, jag har bara testat lermasken dock men kolla på Kicks hemsida så kan du ju se vad andra tycker om produkterna. =)

http://www.kicks.se/formula-1006-b65

Kram!

2011-03-04 @ 09:25:42
URL: http://mmjansson.blogg.se/
Postat av: Emelie Tingström

Malin: Självklart kommer jag recensera produkterna när jag testat! Blir nog att tvinga in pojken min på kicks senare idag och se om dom har maskerna här ;)

Tack så mycket för tipsen! :D Finnarna är verkligen det som tynger mig och vore underbart att hitta en produkt som hjälper, iallafall lindrar så är jag nöjd!



Kram!

2011-03-04 @ 10:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0