Dagens make up - Besiktning

Dagens make up blev grön och den toksnygga orangea färgen som jag visade er häromdagen. Mamma gillade det inte tydligen, hehe, men då såg hon mig utan mascara och ögonbryn, så får väl se om hon ändrat sig nu ;) Jag tyckte iallafall det blev coolt! Nu ska jag och min honeybee åka och besikta bilen, och sedan ta en tripp in på dollarstore för att fixa dekorations stenar, jag visar er sedan mitt nya lilla projekt , blir klart i eftermiddag!

Hoppas ni får en underbar dag!




Kommentarer
Postat av: Johanna [om träningsglädjen, viljan och glöden]

Sv; Låter bra det stumpan :) Vad är det för skola du har hittat då? Vad vill du läsa? Tatuerar du inget mer? :) Det är kanoners med mig, jobbar om dagarna oftast (vik:ar, så är även ledig när jag vill) åsså läser jag hälsa och friskvård just nu på distans :) kram

2011-03-05 @ 14:24:36
URL: http://johauua.blogg.se/
Postat av: Johanna [om träningsglädjen, viljan och glöden]

Sv; Men gud va skoj! Det verkar va en perfekt inriktning för dig som uppenbarligen är en naturbegåvning på make :} Då kan man alltså anlita dig när man vill snygga till sig lite? ;) Jag förstår att det är dyrt.. Bättre med en riktig utbildning först och främst, så kommer pengarna sen :)

2011-03-05 @ 19:06:39
URL: http://johauua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0