Hårkontroll bionutrin

Nu har jag äntligen köpt hem hårkontroll. Denna produkt har jag länge suktat efter! Alla försöker nu få kroppen till beach 2011, inte jag nej! Jag försöker få håret till beach 2011!

Denna produkt köpte jag på en hälsokost butik nere på stan i Sandviken. Finns även på Life och eleven, säkert fler butiker också! Denna är en 2 månaders förbrukning, 169 kr! Finns även 4 månaders.



Den hårfina skillnaden! Är ditt hår tunt och risigt? Är färgen utan glans? Hårkontroll är ett kosttillskott komponerat för att ge hår och naglar bästa möjliga näring i form av vitaminer, mineraler, aminosyror och spårämnen. Helt enkelt viktiga byggstenar för hår och naglar. Hårkontroll är effektivt, eftersom näringen kommer inifrån själva hårroten. Det är sedan länge ett av Sveriges mest beprövade näringstillskott för hår och naglar.
Källa

Kommer självklart med recension sedan och bilder på hur det ser ut månad efter månad.

Vad tror ni ?



Kommentarer
Postat av: Helena

Bor du i Sandviken?

2011-03-28 @ 18:48:04
URL: http://helenasworld.blogg.se/
Postat av: Emelie Tingström

Helena: Ja det gör jag! :) Vart bor du?

2011-03-28 @ 18:51:12
Postat av: Johanna

Sv; Bland annat att vi har fått lånelöfte! :D Så nu ska vi köpa lägenhet så fort vi hittar den perfekta! Allt rullar på så fint, hihi. Kramis!

2011-03-31 @ 18:36:11
URL: http://johauua.blogg.se/
Postat av: Ylva

Ett bra köp!!

2011-03-31 @ 18:37:43
Postat av: Johanna

Sv; Yes, vi har en tvåa via Sandvikenhus. En ganska stor. Hyran ligger på 4800 tror jag, men med el och parkering blir landar det på strax över 5. Är ni sugen på att flytta? Köper vi en lägenhet så kanske vi hamnar på en hyra på 4000 (högst) med lån och allt inräknat, så det känns värt det. Vi blir kvar i Sandviken, men på stan istället tror jag. Fast man vet ju aldrig heller :D kram!

2011-04-01 @ 19:48:27
URL: http://johauua.blogg.se/
Postat av: Emelie Tingström

Ylva: Åh va skönt att alla är så positiv mot detta! :)



Johanna: Ah okej :) Skönt att ni kommer ner i pris då :D Jag vill också köpa lägenhet , men min käre sambo tycker det är onödigt ;) Han tycker vi ska vänta tills vi köper hus.. Dock vill jag ha en tvåa, men måste se hur det löser sig med utbildning för mig först :P Kram

2011-04-02 @ 09:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0