Lite fräshare i håret!

Bestämde mig idag för att fräsha upp min tråkiga dassiga hårfärg med lite nytt. Hade tidigare bestämt mig för mörkbrunt men blev lite beslutsångest i butiken på om jag skulle ha rött eller mörkbrunt, men det fick bli brunt!

Jag har använt mig av Schwarzkopf Brilliance Dark Brown nyans 880.

Tycker resultatet blev otroligt bra, trots att det är svårt att få en perfekt bild på hur det ser ut i verkligheten.. Men självklart ska ni få en före och efter bild ändå! Blev lite mer liv i det, dock är det som sagt mycket snyggare i verkligheten! Blev även att vi slängde i lite färg i min mans hår, och jäklar va snyggt det blev! Kommer kanske in bild sedan! :)

Före                                                                                                            Efter


Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0