Oriflame konsult!

Jag utökar nu mitt intresse för make up genom att bli konsult för Oriflame! Detta innebär att jag kommer bege mig ut på hembesök och presentera produkter, kommer även köra make up med Oriflames produkter under besöken för att visa vad det går för. Oriflame har hudvårdsprodukter, hårvård, kroppsvård, naglar, make up, dofter och accessoarer, väldigt bra produkter till otroligt låga priser! Min sida hittar ni här och kan beställa via mig, ju fler beställningar, desto mer kommer jag kunna testa och desto fler besök kommer jag kunna åka på! Ni kan även välja att själva bli konsult, och då har ni mig som sponsor och hjälp person. När ni kommer in på min sida finns det först fyra "knappar" som man kan klicka på. Här väljer ni antingen att beställa produkter, bli konsult själva, se tips och råd eller mina favoritprodukter. Jag kommer inom en snar framtid beställa lite saker ifrån oriflame för att testa, och ni som beställer får mer än gärna lämna in en recension till mig som publiceras här på bloggen så andra vet lite om produkterna! Skulle ni hitta en produkt ni är intresserad av men inte riktigt vet om det är något för dig så finns tester för vissa produkter, hör isåfall av dig så kan jag kika om det finns test för just den produkten! Testerna kostar bara några kronor. Det finns kataloger ni kan kolla igenom också om ni klickat på "Beställ produkter från mig", längst ner på sidan hittar ni katalogen med erbjudanden, denna byts ut var tredje vecka till en ny katalog med nya produkter, jag kommer även upp med ett inlägg varje gång det kommer en ny katalog eller tips på riktigt bra erbjudanden!

Jag tycker det ska bli jätte roligt, och jag vill att det ska gå bra för mig såklart! :)
Jag hoppas ni kan hjälpa mig med detta och att detta är intressant för er, är något oklart så fråga gärna, tack på förhand! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0