Oriflame nyhet - MUSE parfym

 

Här kommer ett tips på en parfym som har en otroligt söt flaska, och en lika söt doft!

Muse Eau de Toilette är inspirerad av en drömsk värld. Försvinn in i dina dagdrömmar samtidigt som du omfamnas av vårens skira naturunder. Blommor i pastellfärger, fjärilar, fångelsång och de första värmande solstrålarna.

Muse är skapad av Christian Vermorel: “Jag hittade min inspiration till Muse i den magiska skönheten av en blomsteräng i Provence en vårdag. På kullarna utanför min hemstad Grasse är ängarna helt förtrollande på våren. Jag ville fånga denna transparenta, lutiga och skira doft av vår. Jag kombinerade gröna toner med en bukett av daggfriska, sköra blommor. Frisk och förtrollande - kompositionen är spröd, subtil och modern."

Designen av flaskan är inspirerad blommor på en blomsteräng som svajar i vinden. Den överdimensionerade korken har formen av en ljuv viol.

Källa

Just nu!! 189,00 kr

Ordinarie pris: 295,00 kr

Vid intresse av beställning, skriv en kommentar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0