Oriflme beställning

Fick hem mitt paket ifrån Oriflame idag! Paketet innehöll detta:



Pure skin serie:

Black head toner deep action
Scrub face wash deep action
Spot treatment gel
No spot gel

Very me Look your best Concealer
Happy energy Lemon Scented Handcreme

Och 12 lipstick prover.

Här har ni lipsticken på handen med och utan blixt. Bilderna är länkade direkt till läpstiften, vad färgerna heter ser du nedanför andra bilden.
Med blixt


Utan blixt


Warm Fuchsia, Silver Pink, Desert rose
Soft Cherry, Vintage Rose, Soft Caramel
Rich Red, Pretty Pink, Shell Pink
Voluptouos Red, Radiant Red, Candy Pink


Är någon intresserad av någon av dessa produkter så hör av er till mig så lägger vi en beställning!
Och för er som bor i närheten av sandviken... Det finns möjlighet att komma till en lokal för att testa oriflames produkter före beställning, hör av er vid intresse.

Recension kommer självklart på produkterna! Vad tycker ni förresten om min nya design? Hiss eller diss ?



Kommentarer
Postat av: karin

Hej! Nu är dagens blogg avslutad!

Gå in och kolla om just du vann.

Om inte bättre lycka nästa gång!

Kram!

2011-03-23 @ 17:35:06
URL: http://lifeofkee.blogg.se/
Postat av: Helena

Vart har du köpt dina ögonskuggor?

2011-03-25 @ 10:01:39
URL: http://helenasworld.blogg.se/
Postat av: Emelie Tingström

Helena: Min palett är köpt på eleven.se du har en reklam banner nedanför min meny till deras hemsida! Lycka till!

2011-03-25 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0