Sponsornummer

Hej på er!
Gör en liten uppdatering för Oriflame, jag fick in min första beställning igår, hur roligt som helst!! :)

Fick hjälpa denna person med att göra beställningen via hemsida och upptäckte att det inte bara var att klicka på "Beställ produkter ifrån mig". Först och främst får ni registrera ett konto, detta gör ni här!

När ni kommit ner en bit så ni ska välja om ni ska bli kund eller konsulent finns även ett fält för Sponsornummer, där fyller ni i detta nummer; 90155866 . Nu kan ni trycka på Beställ produkter från mig och alternativt logga in, och allt ska gå finfint!

Genom att fylla i mitt konsulent nummer så får ni hjälp ifrån mig ifall ni skulle behöva, såfort ni registrerat er så får jag ett mail om detta och kan därför direkt hjälpa er! Ni hjälper mig, jag hjälper er!

Vill ni också bli konsulent så hör av er så hjälper jag er!

Det var allt för mig för denna gång, på återseende!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0