Dagen efter gillar vi inte


Ligger nu i sängen och mår lite halvt dåligt. Åkte hem ganska tidigt igår eftersom jag blev fruktansvärt dålig (och nej, jag drack inte mycket alls). Tack till min underbara pojkvän som satt i telefon med mig hela tiden och kom ner till bussen och mötte mig ! ♥ Och förlåt för att jag var drygast i världen! Haha

Menmen, jag var ju iväg och fixade naglarna igår , och jag är såååå jäkla nöjd! Tack Jenny, dom är urtjusiga!
Blev själv förbannat sugen på att börja med sånt här! Återkommer om det, lutar starkt åt det hållet, men måste självklart ha pengar för det var inte billigt att köpa in allt!



Här kommer också gårdagens make och lite av outfiten! Krusade mitt hår och blev sååå nöjd! Det kommer jag fortsätta med! Var lite carneval/indiskt/cirkus aktigt av sminket med det gula, orangea som sedan går till rosa och lila, love it!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0