Dagens make up

Har varit lite inaktiv igen, har fortfarande känslan att det känns ganska meningslöst att skriva, menmen, annars blir systra arg på mig så jag försöker väl då. Har varit mycket i veckan med jobb, körkort och tupperware. Har nu riskettan och halkbanan avklarat och på tisdag har jag teoriprovet och torsdag uppkörningen. Nästa helg SKA jag ha körkort!

Här kommer dagens make up, struntar i att skriva vad jag använt då jag känner att det inte verkar vara intressant.
Håller iallafall på och testar en kur som ska ge mig ögonbryn , har inte kommit så långt in på kuren så jag ser inte så mycket resultat än, men jag hoppas det kommer. Testar även en ny mascara ifrån Mary Kay, tycker hittils den fungerar helt fantastiskt förutom att hylsan inte "drar av" överflödig mascara på borsten så det kommer ut en totalt nerkladdad borste.. Dock fördelar den fransarna super fint och klumpar inte alls!

Lekte lite mer med eyeliner idag, nöjd tjej! Ska träna mer på eyeliner dock så det blir mer släta linjer! Försöker använda eyeliner var dag nu när jag tränar, hehe



Om någon är intresserad av ett extra jobb så säg till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0