Deppig dag


Idag är jag ganska deppig. Hade skrivning för körkortet imorse men det gick inge vidare, jag gjorde det förbjudna - gå tillbaka och ändra. Vilket resulterade till att jag inte blev godkänd.. 2 fel ifrån godkänt, surt som sjutton! Uppkörningen på torsdag tror jag fortfarande på, men motivationen och självkänslan är inte lika stark som innan skrivningen tack vare att jag misslyckades.. Dock är det väl kanske inget att skämmas för,, men jag gör det ändå!

Blev inget jobb idag, på ett sätt väldigt skönt eftersom jag känner mig väldigt nere. Har försökt vara positiv, bakat paj och muffins och försöker hitta demonstrationer för tupperware, men vet inte riktigt vem som skulle vilja ha ett demo som jag inte har frågat :) Ni får gärna hojta till om ni eller någon ni vet vill ha ett, och gärna i vecka 24!! :)

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen min ska komma hem, kikar lite på top model sålänge.

Har sån bloggtorka eftersom detta ska föreställa en make up blogg, är ni intresserad av mitt liv på sidan av eller är ni bara intresserad av Skönhetsrelaterade frågor?



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag bor i Hallstavik :) Du då? Kram

2011-05-17 @ 17:42:17
URL: http://helenasworld.blogg.se/
Postat av: Emelie Tingström

Helena: Okej :) Sandviken! :) Kram

2011-05-17 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0